PR for it- og tech-virksomheder

PR-værktøjskassen:

Fra mystiske IT-forkortelser til klare historier i landsdækkende medier

Klassisk PR har stadig stor værdi. Eksponering via earned media udvider kendskabet og underbygge troværdigheden. Det gælder også for tech-virksomheder.

I Kontekst Kommunikation hjælper vi fx Verizon Enterprise Solutions med at nå langt ud i danske medier med undersøgelser, teknologiindsigt, thought leadership mv. Vi trækker på 20 års erfaring med PR-arbejde for en lang række globale tech-brands som fx IBM, Intel, VmWare, Lenovo, Symantec osv. foruden danske tech-virksomheder.

Det finder du i vores PR-værktøjskasse:  

  • Kendskab til begreber som IoT, Big Data, Cloud, Cobots, AI mv. Det behøver du ikke bruge tid på at forklare os.

  • Produktion af klare historier om indviklet teknologi uden at tabe faglig højde

  • Dybt kendskab til det danske medielandskab for tech-virksomheder - både den brede presse og de vertikale fagmedier, både b2b- og b2c-medier.

  • Seriøs og proaktiv mediekontakt

  • Historieudvikling og årshjul

  • Newsjacking

  • Pitch af interview

  • Medietræning

  • Pressemeddelelser, versionering, distribution

  • Editorial tours

  • Udvikling af budskabsplatform og budskabstræning

  • Talspersoner – skræddersyet træning og individuelle handlingsplaner

  • Krisestyring og pressehåndtering

  • Hub-erfaring med at koordinere kommunikationsaktiviteter og -samarbejde på tværs af markeder, i EMEA, USA og Asien. Vi kender vilkårene, og vi har et afprøvet netværk af samarbejdspartnere i mange lande.

Kontakt Michael og få mere at vide: +45 2672 2024, mail: mki@kontekstkommunikation.dk